Met Adaptive Driving Beam graag

10 december 2017, 12:06
Matrix-koplampen "maskeren" de naderende voertuigen, terwijl tussen de twee auto’s en aan de zijkanten het licht niet gedimd wordt. (Bron: Hella)
 
Matrix-koplampen "maskeren" de naderende voertuigen, terwijl tussen de twee auto’s en aan de zijkanten het licht niet gedimd wordt. (Bron: Hella)
 
Auto-OEM’s en leveranciers van verlichtingstechnologie in Europa en Japan lopen zich warm voor de markt van Adaptive Driving Beam (ADB) in voertuigen.
ADB is in opkomst dankzij de snelle adoptie van voertuigen met Advanced Driving Assistance Systems (ADAS). Hoewel ADB niet rechtstreeks gerelateerd is met automatisch sturen, heeft het dezelfde middelen nodig als de veiligheidssystemen, vooral de vooruit kijkende camera.

Er zijn nu ongeveer 10 grote spelers in de ADB-markt, inclusief de “grote vier” leveranciers van autoverlichting Hella (Duitsland), Koito Manufacturing (Japan), Valeo (Frankrijk) en Automotive Lighting (Duitsland).
 
Reacties worden ingeladen...
gerelateerde items