In een industriële wereld vol marketing en digitale buzzwords is het verfrissend om een nuchtere, data-gedreven discussie te vinden die ontwikkelaars centraal zet. In deze video, The State of Marketing to Engineers, ontdek je hoe ontwikkelaars en technici (met focus op de Europese markt) echt beslissingen nemen, waar ze hun informatie vandaan halen en wat ze vertrouwen (nee, het is niet altijd wat je denkt!).

Hoe ontwikkelaars werken

Als je steevast reclames negeert en datasheets belangrijker vindt dan mooie slogans, dan ga je de video vast interessant vinden! Onze gasten, met experts van Trew Marketing en GlobalSpec, delen verrassende inzichten over hoe Europese (e)tech-ontwikkelaars omgaan met leverancierswebsites, de stille opkomst van GitHub als hulpmiddel bij beslissingen, en de malle haat-liefdeverhouding die ze hebben met generatieve AI.

Erg boeiend is hoe de video de huidige gewoontes in de industrie laat zien, incluis de zaken die juist veranderen! Van het voorzichtige gebruik van AI tot het blijvende belang van gedrukte uitgaven, je krijgt praktische inzichten die echt ergens op gebaseerd zijn. Ben je benieuwd hoe technische mensen zich online gedragen, of wil je gewoon beter snappen hoe jij zelf informatie verzamelt? Check dan zeker de video hieronder:
 

Méér over engineering en elektronica

Wil je meer weten over componenten, ontwerptools, schakelingen of elektronica in het algemeen? Bekijk dan al onze educatieve video's en leer van de kennis van experts op ons Elektor YouTube-kanaal en ons Elektor Industry YouTube-kanaal. Meld je aan voor de wekelijkse Elektor-nieuwsbrief en blijf op de hoogte van technische kennis en inzichten.