Vraag een factuur aan
01 januari 2016
op
op
Deze pagina is in het leven geroepen om Elektor members het eenvoudig te maken een kopiefactuur aan te vragen voor het abonnement/membership. Het kan om welke reden dan ook voorkomen dat klanten een factuur niet (meer) in hun bezit hebben waardoor ook het membership niet voldaan kan worden. Dit kan leiden tot ongewenste situaties zoals het (tijdelijk) beëindigen van de diensten die Elektor u levert.
Door het onderstaande formulier in te vullen kunt u een kopiefactuur aanvragen. Hiertoe hebben we uiteraard enkele gegevens nodig, wij proberen uw administratieve last echter tot een minimum te beperken.
Met een ontvangen factuur kunt alsnog uw membership verlengen. Uiteraard duurt het in de meeste gevallen iets langer voordat de verwerking tussen uw bank en onze administratie voltooid is en vervolgens tussen onze administratie en de betreffende websites. Deze wijze van betalen is echter nog gewoon van toepassing.
Door het onderstaande formulier in te vullen kunt u een kopiefactuur aanvragen. Hiertoe hebben we uiteraard enkele gegevens nodig, wij proberen uw administratieve last echter tot een minimum te beperken.
NL Factuuraanvraag
N.b: De door u aangevraagde factuur wordt door ons verstuurd naar het bij ons reeds bekende adres. Indien dit adres om welke reden dan ook niet langer geldig is kunt het beste even telefonisch contact met ons opnemen op: +31 (0)46 4389444
Met een ontvangen factuur kunt alsnog uw membership verlengen. Uiteraard duurt het in de meeste gevallen iets langer voordat de verwerking tussen uw bank en onze administratie voltooid is en vervolgens tussen onze administratie en de betreffende websites. Deze wijze van betalen is echter nog gewoon van toepassing.
Read full article
Hide full article